Kdy vznikla první myšlenka ohledně založení REDIN Group a jaký byl prvotní impuls, který o všem rozhodl? Přečtěte si náš příběh a nechte se inspirovat ve vlastním podnikání.
Na samotném začátku jsme se zcela přirozeně potýkali s otázkami, kdo vlastně firma REDIN Group je nebo v jakém oboru podniká. Po zodpovězení otázek, odkazování na webové stránky a profily na sociálních sítích, jsme byli často svědky reakce: “Zase další realitka…!” Vlastně se tomu nemůžeme divit, protože v České republice se označení realitní kancelář (realitka), realitní makléř (realiťák) nebo RK dostalo spíše do negativního povědomí díky neprofesionálnímu jednání některých kolegů. Potažmo samoprodejců, kteří si dodnes myslí, jak jednoduché je prodat nemovitost. “Stačí” přece jen přijít, vyfotit, sbalit peníze, předat klíče a odejít.
Ale takhle to většinou vůbec nefunguje! A proto po několika letech v oboru, pod nejmenovanými značkami několika velkých realitních kanceláří, jsme se rozhodli založit vlastní realitní společnost REDIN Group.
Důvodů, proč jsme se rozhodli založit REDIN Group, je celá řada. Nicméně zmíníme ty nejzásadnější, které měly největší vliv. Za roky praxe v realitách jsme se především naučili, že každý realitní obchod není stejný, každý klient má jiné požadavky a potřebuje osobní přístup. Ne každá realitní kancelář je vstřícná k novým změnám, nedostatečně vnímá postřehy a potřeby makléřů, respektive neefektivně reaguje na nové trendy na realitním trhu. Jinými slovy, nechtěli jsme být nikým a ničím limitováni.
Bez ohledu na značku, právě realitní makléři jsou odrazovým můstkem ve vnímání značky ve společnosti. Často jim nedochází, že realitní makléři jsou tváří značky a prezentují brand realitní kanceláře. V REDIN Group jsme si plně vědomi důležitosti názoru klienta, ale i realitního makléře. Pro všechny chceme nejlepší zázemí a vidět na nich spokojenost. Věříme totiž, že to co dáváme druhým, se nám vrátí.
Nesčetněkrát jsme se setkali s otázkou, co název REDIN Group znamená. Vysvětlení je vlastně jednoduché, ačkoli vymýšlení názvu nakonec legrace nebyla. Zabralo to spoustu času a mnohdy i zklamání. Mnohokrát jsme byli v situaci, kdy jsme si mysleli, že je název společnosti vyřešen. Opak byl pravdou, všechny předchozí nápady byly obsazeny jinými firmami. Nicméně důležitým faktorem bylo uvědomit si, v jakých oblastech chce firma působit. A to bylo rozhodující. Značka REDIN vznikla spojením těchto oborů:
Po radostném odsouhlasení názvu firmy, přišla na řadu vizuální stránka značky. A stejně jako v případě názvu, i při výběru barvy se před námi otevřela paleta nekonečných barevných kombinací, které přicházely v úvahu. Nakonec jsme ale našli při výběru barvy shodu téměř okamžitě.
Černá barva je pro nás symbolem elegance a tajemna.
Modrá barva je spojována s úspěchem.
Zelená barva představuje přírodu, rovnováhu, klid a naději.
Spojením modré a zelené získáváme tyrkysovou, která je společně s černou barvou pro REDIN Group definující.
Logo REDIN Group mělo od počátku představovat naši snahu neomezovat se pouze na jednu lokalitu, ale být otevřeni novým příležitostem nejen v Praze a blízkém okolí. A to i za hranice České republiky. A proto jsme zvolili zeměkouli jako náš symbol. Jak rádi říkáme, každá nemovitost má svůj vlastní příběh. Za jeho vyprávěním neváháme jezdit kamkoliv, a poznávat tak nová místa.
Již při zakládání REDIN Group jsme měli neustále na paměti vizi, že chceme přistupovat k prodeji nemovitostí jinak, po svém. I když si uvědomujeme počáteční neuchopitelnost a nejednoznačnost této myšlenky, každou další realizovanou zakázkou jsme blíže k jejímu naplnění. Pokaždé na nemovitost nahlížíme z více pohledů. Hledáme rovnováhu mezi stranou prodávající a kupující. Vnášíme do celého obchodu odborný úsudek a zkušenosti, které napomáhají vzájemné shodě. Jedním z předpokladů z naší strany, jak toho docílit, je prezentovat nemovitosti v moderním pojetí, a to s důrazem na individuální potřeby. Dodržovat vysoké standardy práce a provést klienty obchodem od prvotního posouzení stavu nemovitosti po předání klíčů novým majitelům. Není žádným tajemstvím, že bojujeme za kvalitní realitní služby na trhu. Tomu odpovídá především kvalita poskytovaných služeb a celý servis.
Věříme, že se vám náš způsob práce líbí, ale možná ještě nejste úplně přesvědčeni o spolupráci. Nicméně žádné „ALE“ zde není, a proto se podívejte, co o nás říkají naši klienti. Kdysi stáli přesně na vašem místě a nakonec jsme spolu do dnešních dnů stále v kontaktu. Není nad to, vybudovat si s klienty přátelské vztahy a neřešit vše jen na obchodní úrovni.
Pokud máte nějaké další otázky, neváhejte napsat, zavolat nebo nás rovnou sledujte na sociálních sítích Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn a Tik Tok.